1 Veel gestelde vragen aan feestperpost
1.1 Openingstijden?
Onze winkel is maandag t/m zaterdag open. Onze openingstijden zijn:
Maandag -13:00-18:00
Di t/m Vrij - 10:00-18:00
Vrijdagavond -(koopavond) 19:00 -21:00
Zaterdag- 10:00-17:00
Partyshop Purmerend (retour adres)
Westerstraat 38, 1441 AS
☎ Purmerend: 0299 - 425593
Bestellingen worden alleen op maandag t/m vrijdag verwerkt. U kunt telefonische contact met ons opnemen op: 0299-425593. Krijgt u ons niet te pakken dan kunt u ons te allen tijde een email sturen. Wij proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren.
Hier houden wij u ook op de hoogte van vrije dagen en vakantiedagen.
1.2 Wat is uw levertijd?
Onze levertijd is 1-2 werkdagen afhankelijk van hoe laat u bestelt. Als u voor 15.00 uur bestelt op een werkdag dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag nog verzonden en dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Bestelt u na 15.00 uur dan kan het zijn dat uw bestelling er 1 werkdag langer over doet. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Persoonlijk bedrukte artikelen hebben een langere levertijd. De levertijd bedraagt dan ongeveer: 3-5 werkdagen.
Check wel onze openingstijden tijdens vakanties. Het kan zijn dat leveringen dan iets langer duren.
Mochten wij bij hoge uitzondering uw bestelling niet uit kunnen leveren, dan nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op.
1.3 Zijn wegwerp helium cilinders zwaar en moeilijk in gebruik?
Onze wegwerp helium cilinders zijn ongeveer 5 kilo en zijn erg makkelijk in gebruik. De helium cilinder komt compleet met makkelijk te bedienen vultuit waardoor het vullen van de ballonnen nog nooit zo makkelijk geweest is.
Om te beginnen draait u de bijgeleverde vultuit op de cilinder. Vervolgens draait u de de groene knop bovenop de helium cilinder helemaal open, tegen de klok in. Het is belangrijk dat u de knop helemaal opendraait tot u niet meer verder kunt. Daarna schuift u de ballon om de zwarte vultuit en drukt u zachtjes de vultuit omhoog of naar beneden (wat u het makkelijkste vindt). De ballon vult zicht dan meteen met helium. LET OP: U dient dus op de zwarte vultuit te drukken anders komt er geen helium uit de tank! Mocht u er nog niet helemaal uitkomen dan kunt u tijdens werktijden bellen naar: 075 750 1833 of een email sturen naar: [email protected]
1.4 Kunnen wij onze bestelling ophalen?
Ja dat kan! U kunt uw bestelling op afspraak ophalen. U kunt bij het uitchecken kiezen voor: bestelling ophalen en dan betaalt u dus geen verzendkosten. Wij sturen vervolgens een email om u te laten weten wanneer uw bestelling voor u klaar staat. Zie onze contactgegevens voor het ades.
1.5 Kan ik langskomen en rondkijken?
U bent van harte welkom in onze winkel in Amsterdam-Noord of Purmerend. Wij hebben een ruim assortiment aan mooie helium pakketten, ballonnen, slingers, versiering, cadeau artikelen en verkleedkleding. Hierbij onze contactgegevens:
Partyshop Purmerend
Westerstraat 38, 1441 AS
☎ Purmerend: 0299 - 425593
Openingstijden:
Maandag -13:00-18:00
Di t/m Vrij - 10:00-18:00
Vrijdagavond -(koopavond) 19:00-21:00
Zaterdag- 10:00-17:00
1.6 Hoe lang blijven helium ballonnen in de lucht?
Latex Ballonnen gevuld met helium blijven maar een beperkt aantal uren in de lucht. Kleine 9/10inch ballonnen blijven ongeveer 5-7 uur in de lucht en grotere ballonnen (12inch) blijven ongeveer 10-15 uur in de lucht. Wij adviseren u om
Hi-float te gebruiken zodat de ballonnen tot wel 25x langer in de lucht blijven. Hi-float is een ballonnengel waarvan u een klein pompje in de ballon doet. Deze gel zorgt voor een laagje in de ballon waardoor de helium niet meer zo snel de latex ballon kan verlaten. U heeft deze gel niet nodig voor
folieballonnen. Folie ballonnen gevuld met helium blijven sowieso dagen in de lucht.
1.7 Kan ik mijn bestelling terugsturen of ruilen als ik niet tevreden ben?
Natuurlijk kan dat! Wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn! Dat kan binnen 14 dagen van ontvangst van uw bestelling en in de originele staat en verpakking. Zie onze Algemene Voorwaarden:
Levering & Retourzending voor de gestelde voorwaarden.
1.8 Bent u niet tevreden?
Bent u niet tevreden over onze service of producten dan horen wij dat graag. Wij doen altijd ons uiterste best om zo spoedig mogelijk onze producten, van goede kwaliteit te leveren. Hebben wij toch een steekje laten vallen dan hopen wij dat u contact met ons opneemt zodat wij tot een oplossing kunnen komen.
U kunt een email sturen naar: [email protected] of u kunt ons telefonisch bereiken op: 0299-425593
1.9 Heeft u een Klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.